Ny fån, dagens vegetariska och älskade Yolo

Jag har fått en ny telefon, eller ja jag har köpt en gammal telefon av min bror. Men med klart bättre kamera så är det win, om man bortser från att jag manuellt fick lägga in min kalender igen och att det alltid är drygt att byta telefon. Så nu blir det fler och bättre bilder på bloggen och kanske lite mer uppdateringar, är så tråkigt med bara text.
 
Ty dagens vegetariska kan ju bli mer återkommande... Dagens bestod av stekt lättpanerad äggplanta, fräst paprika, ris och halloumi. Gött.
 
 
Yolo är fantastiskt vacker i sin sommarpäls och blänker som bara den trots mycket sporadisk pälsvård. Vi kämpar på med komandon som ingen förstår. I söndags briljerade hon med att jag kunde lasta henne själv och köra en runda och sedan lasta henne igen. Fantastiskt! Idag har vi varit på tur ensamma i den läskiga världen. Vi försökte oss på ett joggingpass men sysslade mest med korta intervaller för att hålla igång uppmärksamheten.
 
Våra Eskilar mår fint, Eskil är den stora besvärade i hörnan, den svarta lilla dvärgen släpptes ihop med gulingarna ikväll. verkar än så länge helt oproblematiskt. Igår fick vi 12 dvärgägg från en bekant så när sommaren är slut har vi kanske en gnutta för många höns?
 
 
 
1 Katarina och Murre:

skriven

Vad härligt att kunna lasta! Och rätt som det är trillar nog poletten ner med allt annat också :)

Kommentera här: