Pepp

Sista dagen i korvfabriken! :D wohooo....
 
Nu är jag riktigt pepp inför morgondagens dressyrtävling, det blir jag och bregotthästen mot alla halvblodingar och en portugis. Vi red igenom programmet igår tillsammans med ovan nämnda portugis och tränaren som bara var ryttare och inte tränare. Kan lugnt säga att dessa två hästar är varandras motsatser, medan Gill kom ihop sig och blev mer stabil i andra genomridningen så blev portugisen bara mer elektrisk. Men vilket register den hästen har! Gill kändes ganska småseg och inte så där överdrivet på hugget, vet inte om det är pälssättning eller om hon kanske är lite ofräsch? Kanske lite trött efter förra helgens strapatser eller så är hon bara Gill?
 
I vilket fall som så gjorde vi en stabil insats i andra genomridningen och det gör ju att jag kan se fram emot morgondagen! Startlistor och annat hittar man här: http://online.equipe.com/sv/competitions/21742 . Flera andra från min klubb (som jag visserligen inte känner) som startar och min gamla granne på hennes fina grå plus tränaren då. Så det blir nog en trevlig förmiddag...
 
 
 

Kommentera här: