Förhastad

Inte jag inte? Fick nyss reda på mitt ändrade schema i mjölkfabriken, de hade lyckats ta bort ALLA pass i Juni så det var kanske lite väl hastigt av mig att slänga iväg Gill idag... Men hon är inte längre bort än att jag kan rida två pass i veckan och det kommer ändå vara så att i Juli kommer jag ha två heltidsjobb, men jag har en förhoppning om att jag kommit in så pass i rullorna på nya jobbet då att jag kan köra det någorlunda tillfredställande på 50-75% och att jag kan gå hem lite tidigare från några av mina pass på i mjölkfabriken så det ska nog gå finfint ändå!
 
Men jag är sensationellt nöjd över att jag blev av med nattpassen nästa vecka, det ger mig en ärlig chans att gå bredvid och få en bra start på nya jobbet! Jag har verkligen bara gott att säga om Skånemejerier som arbetsgivare, de har varit helt suveräna det året jag arbetat med dem.
 
Nu mat!

Kommentera här: