WE-pepp

På torsdag ska jag hämta hem min kohäst igen, som jag längtar efter att rida! Vi ska direkt till sadelmakaren för att se om vi ska stoppa om sadeln alternativt ska jag kika på vad hon har till salu. Jag är inte hundra nöjd med mitt nuvarande sadelval så det finns utrymme för justering! I vilket fall som så är det nu dags att anmäla sig till nästa WE-tävling där det är tänkt att jag ska starta LA. Redan nu ser jag att det inte ens kommer bli en placering i klassen då där är anmälda som är på MSV-nivå. Visst skulle jag kunna köra det säkert och ta en LB till, samtidigt tror jag Gill gör sig bättre i tekniken med galopp och så tror jag det är bra att öka motståndet lite. Det är inte OS!
 
Dressyren är väl något jag bävar lite för, men vi har ju lite mer än en månad på oss att träna ;)
 
Man får stå ut med den något dåliga kvalitén på videon, hästens energi och snubbens outfit kompenserar väl för det!
 
 
 

Kommentera här: