Hurtlördag!

 Då var det tid att damma av löparskorna och starta i ett lopp, fast den här dagen blev det ingen som helst fokus på tävling utan endast på pepp av svärmor. Målsättningen var att få runt henne utan gång och det lyckades vi med. Heja henne!! Visst kännde jag att jag ville springa lite fortare när alla sprang om, men samtidigt är det skönt att kunna leka sig runt och vila i stunden, där är nog ett stort värde med det med. Vem kunda gissa att jag både skulle gilla löpning och kunna göra det långsamt utan panik i kroppen?
 
Förutom världens långsammaste fem kilometer idag så har jag ridit ett trevligt dressyrpass på Gill och fixat hamburgarmiddag till familjerna med tokiga barn. (alla barn är väl tokiga om vi ska vara ärliga). Nackdelen med att bjuda barnfamiljer är att de tycker att det är lämpligt att åka hem vid sju. Fördelen är att Patrik och jag då hinner gå en timme i den fina kvällsolen och dessutom kommer vi att hinna att dricka kvällskaffe nummer två. Fint!
1 becca:

skriven

Tack för igår :) vi bjuder hem nästa gång så kan ni stanna längre än till 7 ;)

Svar: Haha, tack själva :)
dooh

Kommentera här: