Bloggtorka

När det regnar stup i ett ute så är det ovanligt torrt på bloggen. Så borde det inte alls vara, trots ganska sysslolösa dagar så infinner sig inte inspiration till något skrivande. Varken i blogge eller på skolarbete. Imorgon ska jag dock sitta minst en timme med skolarbetet, likaså tisdag och onsdag. Torsdag ska jag jobba så då får det vara! En timme är ju inte speciellt betugande, men man ska inte sätta nivån för högt så att man blir avskräckt ;)
 
Vad har hänt i helgen då?? Igår hade vi lite röj i gamla huset, någon sorts ordning har infunnit sig där och man behöver inte längre snubbla över saker för att ta ut en sadel! Eftermiddagen spenderades i Malmö, lite lättare shopping efterföljt av besök hos pappa. God mat och lite kortspel, fick den stora äran att vinna det mesta. Går väldigt bra för mig för tillfället, både i kortspel och tärning. Tärning spelas här hemma i form av Maxiyatzi, det är OS varje gång! Inte så att Patrik jublar, men jag har kul...
Idag har vi faktiskt isolerat lite, jag har sågat till bitar och Patrik har knuffat upp dem i taket, nästan helt färdiga! Så nu kanske jag ska slippa frysa om fötterna när jag står i köket. idag har jag dessutom lyckats rida mellan regnskurarna, mycket ostrukturerat dressyrpass där jag inte får någon vidare kontakt. Å andra sidan kändes hon ren i steget, så alltid något!
 
 

Kommentera här: