Piss

Jag får spel. Jävla hanhundar. Nu har de börjat gå in för att markera inne igen, började så smått för ett par veckor sedan men det har eskalerat och jag får inte bukt med det. Windy ska snart löpa och jag tror att det är en sak som triggar dem. Monster!
Nu ska jag göra ett sista försök att få bukt med det, på tisdag åker de till Kaminsiki för lite snipp snipp. Bort med kulorna. Inte riktigt det jag har budgeterat för, men vad ska man göra? Fungerar inte detta blir det omplacering eller avlivning. Jag kan INTE ha hundar som springer runt och tror att de är utomhus alltid, jävla testodjur.
 
Idag har pappa och jag (mest pappa) satt stuprör, så nu är huset ännu en bit på väg till färdigt skick. Nästa år ska jag ha fått ihop pengar till dränering och målning av fasad. Kanske lite ytterbelysning i takfoten med. Kul att ha något att se fram emot. Ska bara lyckas spara ihop de där pengarna med. Har ju dessutom lån att betala tillbaka till mor och bror.
 
Ikväll är det utekväll med jobbet, avtackning av en blivande pensionär. Hoppas på god mat!
 
 

Kommentera här: