Min nya bästa vän

Åhh den är så fin... och så snabb, jag hinner faktiskt knappt med den. Vi måste nog lära känna varandra lite först innan vi kommer att bli ett bra team. Men det var kärlek vid första ögonkastet från min sida. Du vackra gula maskin.



Hittade dessa fina bland allt ogräs längs huset:



Jag undrar lite hur det går för mina två andra kärlekar, om de kommer överens? Tydligen ska min blåa kärlek få lite nya delar idag. Hoppas på det bästa....
Och fick ett tråkig besked idag, Pumpsen fanns inte kvar. Men det är de bruna sandaletterna jag helst vill ha så jag får vara glad för det lilla. Eventuellt kan jag få pumpsen i brunt istället.
Skulle varit his Stumpen idag, men de stackars kreaturen är fulla av lus. Inte lätt med ägare som inte riktigt har koll. Avvaktar med honom tills avlusningen är färdig. Dessutom verkar det som att han ska få komma till ett hoppstall. Skitbra för honom. Har dessutom fått ett nummer till en veterinär som har en portabel röntgen,ska ringa henne imorgon och hoppas på det bästa!

Kommentera här: