Semester

sex timmar till. Sen får det räcka. Då väntar fyra veckor utav ljuvlig ledighet.
En ensam vecka, en vecka på bornholm med man, barn och mamma, en vecka i blekinge med djur och man (Bart ska ut och resa) och slutligen en vecka hemma med barn och man igen.

Idag är jag trött på allt som har att göra med djur, barn och man. Idag vill jag bara dra nåt gammalt över mig. Men imorgon ska jag se om jag kan fixa finansieringen till mitt kommande körkort. På något vis måste jag klämma in en bunke körlektioner under den kommande veckan. Och så teori så klart. Mycket att tänka på

Huset ska skrivas kontrakt på i veckan, med en besiktningsklasul. Vilket kanske inte känns helt okej. Men det här kontraktet innebär en flytt senast 1 aug. Så med andra ord är det dags att börja tänka på packning och flytt med. Hallelulja.
1 Anonym:

skriven

Du är en modern nomad! <3

Kommentera här: