Bara så matt

Borde göra en massa vettiga saker. Men  kan i stort sätt bara förmå mig att ligga på soffan och se min mage växa (nej jag är bara tjock, inte gravid). Borde rida, men det regnar varannan kvart så det räcker för att få mig att undvika den aktiviteten.

Jag har packat kläderna till helgens aktiviteter. Som jag inte heller är sugen på. I vart fall är jag inte nällad på att gå på Bröllop. Trots det är min syster. Allra helst hade både Martin och jag stannat i Rydsgård hela helgen för att fimpa en styck oljetank, planera och bara ta det lugnt. Men vi får köra de där 40 milen extra, annars hamnar man väl i onåd resten av livet;)

Igår hann vi knappt med att tänka, direkt efter jobb dök Martins pappa upp med en timmes förvarning. var tvungen att  bada och klippa mina småhundar och vid sex dök Windys brorsa med ägare upp. Vilket å andra sidan var väldigt trevligt, men att sitta uppe till tolv är kanske inte min grej!

 

Kommentera här: