Segpropp

Nu har jag inte ridit en enda dag sedan jag var iväg på ekipageoptimeringen. Först var det tänkt att några vilodagar skulle in sedan tappade jag lusten. Känns lite motigt där hemma med hagar, lera osv. Inget är i ordning. Som vanligt. Kan jag då inte heller rida i mina vanliga sadlar så blir jag utlämnad till barbackträning på en bitvis explosiv fyraåring som bara vill springa. Men ska absolut ta tag i livet igen, annars kan jag ju lika gärna sälja henne. Är ju hur tramsigt som helst att ha häst utan att använda den.

Har dock ändå haft en ganska behaglig helg om man bortser från sporadiskt illamående. Har fått klippt en massa hundar och motionerat mig själv en del. Börjat förbereda för installning för shettisarna med. De tycker att det är djupt orättvist att få vara kvar ute när de andra går in om kvällarna.

Något annat som är djupt orättvist är att Patrik har höstlov! 

 

 

Kommentera här: