Ingen häst

Under min betänketid under helgen så blev den fina gula bortlovad, attans med! Hade bestämt mig för att jag skulle chansa och ta henne. Men nu blev det inte så och lika bra är väl det.  Då kan jag köpa ridhuskort med gott samvete och investera i en sadel till min lilla svarta. Jag har ju alla möjligheter med henne, jag måste bara ta tag i de där möjligheterna.
 
Grannarna är lite oroliga för Gill så det är lika bra att vi gör en rejäl vetcheck på henne och så ser vi hur vi går vidare med det. Jag vet ju var jag står i den frågan och där är jag väl ganska kall, men jag kommer inte behålla henne för att bara gå i en hage. Är hon kass i benen så att hon inte heller kan bära föl så får det faktiskt vara. Tråkigt men sant. Kanske lite cyniskt att ta ut något i förskott, men det är lika bra att vara tydlig med sig själv innan.
 
Har fått möjlighet att timvika som kock i Sjöbo de 50% jag inte har jobb på mitt nuvarande jobb nästa år. Det känns ju ändå som en bra lösning. Eller nja, det gör det kanske inte. Men det är en lösning iaf. 
 
 

Kommentera här: