Tråkblogg

Det är inte några jättekuliga saker jag har att tillföra. Är fortfarande i full gång med Transportstyrelse och Kronofogde. Det är lättare sagt än gjort då Kronofogden inte är något vidare bra på att ge tydliga direktiv och Transportstyrelsen drog nu fram kortet "Det är DIN skyldighet att se till att skatten blir betald på dina fordon". Jag håller med dem, det gör jag. Men ska jag då se till att hålla koll på om där kommer några nya skatter helt plötsligt. Helst då en gång i månaden så att det inte hinner gå till Kronofogden?
 
Förtvivlad blir man.
 
Jag är så pass less på det att jag skiter i att gå på kvällskurs idag.
 
Och det är ju inget vidare kul med Affe. Så vad är då kul?
Jobbet är kul, hundarna är söta, min man är ganska pussvänlig för det mesta(Även om han sticks ibland), det ska bli spännande att sälja hus och jag ska sitta med i styrelsen för Miljöpartiet.
Se där, massa kul i mitt liv ju :D
Hurra!!

Kommentera här: