Datenight

Efter en lugn arbetsdag är det dags att ta tag i sitt yttre och fräscha upp sig för en kväll i Ystad. Filébuffe med Patriks vänner. Något jag inte alls ser fram emot, men det har mest med att jag är så less på mig själv för tillfället! Hjälper säkert med en dusch och några halvfina kläder.
 
Fast innan jag förvandlar mig från den tomte jag är nu får jag nog ta en svängom med grepen och mocka boar och fixa mat innan jag är "fri" på riktigt.
 
För övrigt har jag inget bra att säga så då ska man väl vara tyst?
 
(Jag skulle ju kunna raljera om att jag är less på min tjocka kropp och att jag inte alls förstår varför den ser ut så. Men det vore att fara med osanning då det inte alls är överraskande att min kropp är lite fluffig för bara igår åt jag en gigantisk portion med Brylépudding och en gigantisk portion med paj till kvällskaffet. Det där kvällskaffet är ett otyg, för hur gott är det med bara kaffe utan tillbehör? Så här får jag sitta och skylla mig själv för att jag är fluffig och less.)

Kommentera här: