Mjuk och fin

Jag vet inte vad jag hade väntat mig, men kanska iaf ett migränutbrott eller lite riktig smärta. Istället var det en väldigt mjuk och följsam massage med lite triggerpunkthantering och ett konstaterande att jag har dålig hållning. För spända bröstmuskler och obefintliga ryggmuskler var boven i dramat.
Hon kunde bara rekomendera att jag kom nästa vecka igen för Qinopraktik. Att det sedan kostade 600:- till är väl ingen big deal? Och helst skulle jag följa upp ganska omedelbart.
Jag vet inte, men sen samtidigt kan detta hjälp mot all jävla oreda jag har i kropp och sinne är det kanske värt några tusen? Kan jag dessutom få bra hållning på köpet är det väl bara att tacka och ta emot? Visserligen får jag nog arbeta för det hemma lite, men inget är gratis.
 
I övrigt har det varit en ganska grym dag med Imma-mys, handlat bikini till både mig och Patrik. Visst man skulle kunna säga att hans är mer som badshorts, men bikini låter lite roligare.
Jag har definitivt inte gjort mycket nytta här hemma, bara slått lite gräs i hagen hos hästarna. Imorgon däremot, då ska alla blommor ut, fönster ska putsas, blommor planteras om och huset städas! Det låter väl bra, nu när jag fick lite massage idag....
1 becca:

skriven

Hoppas på bra väder till dig!! :)och en bikini till patrik låter roligare än tråkiga badshorts ;)

Svar: Tack! Det håller jag verkligen med om. Och tror nog att hans rumpa är snyggare i bikini än min är....
dooh

Kommentera här: