Nya tag

Nej nu vänder jag på steken! Nya tag, har kontaktat hanhundsägare med blåögd husky till Windys nästa löp. Ska hälsa på honom nästa vecka.
Har halvt planerat in en träning på bortaplan med Pilgrim 28/7. Idag efter jobbet var jag helt inställd på att rida ut en runda på Pilgrim nu när jag kom hem.
Fast fasen vad det blåser. Borde dock inte låta det hindra mig, men med tanke på hans överskottsenergi och känslighet kan jag nog vänta till imorgon.
 
Blicka framåt och släppa allt det negativa för stunden är planen. Ny projekt hjälper till. Och Pilgrim måste igång igen efter ett par veckors vila så får jag se om det är något "kroniskt"  eller det bara var en stukning han råkat ut för när han visade hälta.
1 tanja:

skriven

Blåsiga hälsningar från Bornholm!
Den 28/6 2014???`*L*

Svar: svårt med datum;)
dooh

Kommentera här: