dålig vana

För tre veckor sedan satt jag här, sjuk från jobbet pga migrän. Idag sitter jag här igen. Men för något som jag trodde var vanlig huvudvärk som urartade till kräkmaraton.
Från sju igår kväll till fyra imorse, en gång i timmen för att kunna sova en timme. Mycket charmigt. Uppenbarligen var det inte lämpligt att gå och jobba då. Nu har jag varit kräkfri sedan fyra, har precis provat att dricka lite nyponsoppa. Och det känns som att jag kan få behålla den.
Jag har ont i kroppen, den mår inte alls bra av att vara stillaliggande så här länge.
 
Igår hände något fantastiskt förresten. Jag såg färdigt my name is khan och jag satt på Moses. Han var väldigt snäll när jag klumpigt klättrade upp på honom. Skrittade några varv på volten, där han mest undrade vad jag ville. Äntligen, 8 (?) månader senare.

Kommentera här: