Kräk

Igår var jag lite kräkig, försökte köra till jobbet å sådär, men sjukanmälde mig halvvägs och tur var väl det eftersom jag knappt kom ur bilen innan....
 
Sen låg jag i någon sorts huvudvärkig illamående, frossisg,svettig koma till halv fem. Då jag åt lite frukost, köttbullar och gräddsås. Allt i halvfabrikat, Patrikstyle. Medan jag låg och "vilade" passade han barn och meckade med min höstation. Slutade med att det blev en massa Malinlösningar istället för snygga Patriklösningar. Jag tror inte hästarna bryr sig något nämnvärt.
 
Fiffigt med hyllplanen som får fungera som hönedfall så att de kommer åt allt. Lagom stora rutor med!
 
Idag har jag då rehabilteringsdag, det är lämpligt ur två synpunkter. Man ska inte vara kräkig, inte ens lite kräkig, när man jobbar med mat. Och man är faktiskt rätt död i kroppen efter ofrivillig diet. (Jag gillar faktiskt mitt fluff).
 
Så nu ska jag helt enkelt se på hem till gården och sen traska hem till Patrik igen för att äta lunch. Inget mer.
 

Kommentera här: