Ledig dag!

Bra dag! Pysslat lite här hemma, sopat ur hunduterummet, märktes ingen större skillnad eftersom Makita har som hobby att gräva i hundgården, välta ut vatten i uterummet och sedan blanda dessa två världar tills uterummet blir härligt lerfärgat. Men det grövsta är borta.
Hälsade på Rebecca idag och mös lite med Lilla My, hon växer så det knakar och är ruskigt söt! Helt sanslöst snäll att ha och göra med (så det så Becca). Dessutom fick pröva Rebeccas vidunder, fjordingdam på 22 bast. En positiv överraskning! otroligt mjuk och följsam häst, riktigt rolig att rida...
Min häst här hemma står bara i hagen och ser lerig ut. Varför jag har häst är ett mysterium.

I eftermiddag har jag utnyttjat Martin. Eller lånat hans kropp? Iaf så har han hjälpt mig att bära in möbler i huset, så nu är pannrummet tomt så att han kan fylla det med sina grejer. Förbereda sin flytt kanske? Att där finns en datum till flytten gör mig lyrisk. Äntligen kan det börja röra på sig! Måste börja dona med det praktiska med lån och så vidare. bleh!
Konstaterade att min illaluktande soffor inte fick plats inne i vardagsrummet så nu har hundarna fått tvåan i uterummet. Kan vara mysig för dem att ligga i.

Kommentera här: