Så stort!

Vad skall vi med all den platsen till? Sen slog det mig. Ena delen ska bli lägenhet som vi hyr ut dyrt till ensam människa med häst. Redan idag är där två ingångar och toaletter i båda ändarna av huset. Den ena gaveln skulle bli en perfekt 1,5:a. Liten kokvrå, matplats och vardagsrum och ett mindre sovrum. Hallen som idag innehöll toa och handfatt kunde lätt rymma liten tvättmaskin och dusch med.
På det viset skulle man lätt kunna ta 6000:-/mån i hyra med boxplats.

Jag är sugen, det ligger kalas, grusväg hela vägen till stranden, liten bit till paddock, ett ridhus ett stenkast bort. Och ett gigantsikt hus som delvis är riktigt trevligt renoverat/tillbyggt.
Stallet är charmigt med möjligheter och trädgården är alldeles lagom stor. Plats till hundgård finns där med.

Så i mitt huvud är jag nog på väg att flytta redan.
1 farbror:

skriven

hmm jag e oxå taggad, bara så ni vet..... :)

Kommentera här: