Ich bin eine kleine synthare

Lägenheten är överlämnad eller i vart fall nycklarna. Städningen blev godkänd och allt är frid och fröjd. Efter lägenhetsgrejset gick jag och klippte mig.
Friösern har nu lärt sig att hon kan göra vad hon vill med mitt hår. Idag visade hon en bild på vad hon ville göra. Och jag tyckte det såg nice ut. Dock storknade jag en aningen när hon plockade fram trimmern och rakade ner ena sidan. Är inte så flashigt när man är så ljus i botten som jag är. Såg väääldigt synthig ut där, Lite nazitysk om man ska vara ärlig.
Jag har dock förlikat mig med slutresultatet, MEN jag ska färga håret för jag måste få sidan lite mörkare annars kommer jag skrämma slag på människor. Det roligaste är att jag tänkte direkt "Nu kommer Martins Pappa och dö".  Min egen familj är ju rätt härdad.

Fick förresten besök av chefen idag, hon hade med sig en present (än så länge oöppnad) och en massa lyckönskningar. Är direkt förvirrad över all trevlighet. Men jag är inte svår på att hänga på, socialt sett så går det ju bra att prata med henne. Det är bara arbetsmässigt det skär sig som citron i grädde.

Dags att plocka fram lite mat här hemma.

Kommentera här: