Hej hej, längesen...

Oklart om jag känner för att blogga igen, men jag tar en massa bilder jag inte vet var jag ska göra av dem och det händer hela tiden saker som jag borde berätta om.
 
Snabb sammanfattning:
 
I februari började jag att plugga yrkeshögskola: Arbetsledare inom måltidsservice. Det är på distans 50%. Lätt som en plätt än så länge. Jag jobbar fortfarande ca 90-100%
 
Yolo har gått en halv inkörningskurs (jag var verkligen inte sugen men hn var duktig), vi har tränat WE för första gången och har än så länge ridit dressyr för tränare tre gånger. Ny sadel som fungerade första passet, men som nu inte sitter bra för att hon är ashög bak. Charmen med unghästar.
 
Gill är nog halt, ska kollas nästa vecka.
 
Bounty är en marodör, inget går säkert när hon är ensam och hon är alldels fantastiskt söt!
 
Jag ska jobba i Blekninge i sommar som kostekonom på sjukhuset. Behöver erfarenheten. Blir dåligt med ridning den här sommaren med...
 
Så är det just nu. 
 
Lite bilder:
 
Twix och Bounty älskar varandra
Scott är i sitt livs form och fluffig och söt.
Snyggast i stan, andra gånger jag gör fläta. Hon är inte bra på att stå still.
Vi har sparrisar nu, det är livskvalitet
 
1 Katarina:

skriven

Åhh vad kul med uppdatering! Och vilken flock med hundar! :)

Kommentera här: