Så trött!

Första veckan har varit riktigt bra, sällan har jag känt mig så tillfreds inför ett jobb som nu. Ska ändock tilläggas att jag starkt ifrågasätter min förmåga att lära in lagtexter och bedömningar. Trots det känner jag någon sorts tillförsikt inför mina kommande möjligheter att utföra mina arbetsuppgifter väl.

Det här ändrar ändå inte faktumet att jag är trött, nya människor, nya uppgifter, ny miljö och dessutom hemma på riktigt efter en lång borta sommar. Vi går varje morgon och jag försöker väl att få in goda vanor nu när jag startar om. En god vana jag inte har är att låta bli choklad på eftermiddagen. Men allt går väl inte att lösa?

Nu får vi se hur energisk jag är i helgen om jag tar tag i den där stalltvätten, det hade ju varit alldeles fantastiskt om jag gjorde det….

 

Kommentera här: