Press och bebishäst

Måndag och tisdag swishade förbi med en del intressanta saker. Panelutfrågning i måndags (svinläskigt) och pressträff i tisdags. Pressträffen innebar alltså två journalister, politik är inte så stort på kommunal nivå. Vi fick iaf lanserat vårt valmanifest och fick två väldigt fina artiklar på köpet. Min partkollega Marina är helt outstanding, så grym på att prata.
 
Vill man läsa artiklarna så finns de här: (plus)
http://www.skd.se/2018/08/16/mp-vill-miljotesta-alla-politiska-beslut/
http://www.ystadsallehanda.se/ystad/mp-hoppas-grona-fragor-ska-lyfta-partiet/
 
Igår var jag lite på banan igen och red både Gill och Yolo. Yolo var rätt pigg och skuttig När jag longerade innan. Hoppade ändå upp helt själv och sen skrittade vi lite. Lite mer framåtbjudning denna gången och hon är styrbar i bebismått så jag är mer än nöjd! Vad jag inte är nöjd med är min gamnacke. Ser för fan ut som att man photoshoppat mitt huvud en bit från kroppen. Så nu måste jag träna på att få tillbaka huvudet!
 
 

1 becca:

skriven

Heja YOKO ;) haha

Svar: 😂🤣 autocorrect.... inte sett det. tack 🐎
dooh

Kommentera här: