Finns inga sagor...

Där var mer än trots och dålig sadel bakom Affes problematik, idag hittade vi skelettförändringar i halsen/nacken. Plåtarna ska skickas på analys, men det var den ridhästen... (Kommer man någonsin lära sig att inte ta sig an projekthästar?) Dock går jag lite stärkt ur det här, det är inte mig det är fel på alla gånger, min magkänsla var rätt och hästar är inte dum-dumma om de inte har problem. Punkt.
 
Men visst hoppades jag på att denna hästen skulle bli den rätta, den som skulle ge mig ridglädjen och möjligheten till tävling.
 
Jag biter ihop och väntar på besked, kanske kan hon ha ett drägligt liv som sällskapshäst(men inte hos mig) eller så får jag ta bort henne. I vilket fall som så tar vår historia slut här.
 
 
1 becca:

skriven

men nej vad tråkigt :( hon som passar dig så bra :O jag lider med dig <3

Svar: Skit vare med det som man säger!
dooh

2 Anonym:

skriven

Beklagar Malin, men ändå skönt att veta misstänker jag :-(

3 Anonym:

skriven

Glömde skriva det var jag, Catti. Kram

Kommentera här: