Bloggtorka

Finns egentligen inte så mycket att berätta, julen är över och jag jobbar mest. Inga Windyvalpar och mest mörker när jag kommer hem. Barten har dock börjat få några promenader i veckan för att så småningom böra ridas igen. Imorgon, nyårsafton, jobbar jag, likaså nyårsdag. Det blir med andra ord inget party för mig. Trerätters hemma får jag fixa till mig och den andre som bor här.

Hemmafronten är inte något vidare bra, inte helt oväntat. Inom kort måste något göras helt enkelt, för jag kan inte fortsätta så här. Hur omständigt det än kommer att bli med en förändring så måste den ske.
1 sofie:

skriven

Hej Malin!

Tänlte bara säga att Saga har blivit mamma till 10 små valpar:)

HuskyValparforDrag_25282686.htm?ca=23_11&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/landskrona/AlaskanHuskyValparforDrag_25282686.htm?ca=23_11&w=1



Kram sofie!

Kommentera här: