Mer snö

Fördel: Rena hästar, ljust och fint
Nackdel: Kassa väggar, bära vatten, snö i skorna och inställda aktiviteter.
 
Idag har jag en planerad ledig dag och jag hade massor att saker jag tänkt göra. Men nu bara snöar utsidan bort så i slutändan kommer jag att nöja mig med att städa insidan. Mysigt att ligga i sängen och kuckelura, men redan nu börjar det bli tråkigt. Jag kan också meddela att jag väljer att ställa in WE-träningen på lördag, något jag antagligen inte ens kommer få igen pengarna för. Sjukt besviken över att jag missar det här, men finns inte en chans att vägarna är fina nog tills dess för att åka på med hästtransport.
Å andra sidan är jag väldigt glad över att vi fick en så fin helg som vi fick i DK, kunde ju lika gärna ha snöat så här då med. Man kan ju inte få allt har jag hört.
 
Tips från coachen : Kör inte om andra bilar som ligger mitt i vägbana för att det är snörök överallt och noll sikt. Fota inte avåkta bilar medan du själv kör och lägg ut på fejjan. Slutsats, folk är dumma i sina små huvuden och förtjänar att åka av vägen.
1 Katarina:

skriven

Här har vi snäll snö som inte driver. Då är den mest trevlig tycker jag. Enklare att rida på kvällen, rena hästar.. ja du vet :)

Svar: Nu är vår snö med snäll men lite för hög i hagarna. Väldigt rena hästar dock!
dooh

Kommentera här: