Mer nörderi

Igår fick vi en ny leverans, nu är vi redo för ympningen :D Till helgen smäller det har vi tänkt. Tur att något inte känns motigt iaf.  Skit vad visa aspekter av mitt liv känns bortkastade, kan verkligen fråga mig varför jag gick den där utbildningen när jag inte kan få dra nytta av det? Skulle bara nöjt mig och blivit kvar som kock kan jag känna.
 
Köpte lite fröer med, vi måste bara komma underfund med vart vi ska plantera dem.... Den är lite oklar.
1 TANJA:

skriven

Utbildning är aldrig bortkastad, titta bara på min USK utbildning. 1996 blev jag klar, fick en Stroke och 2016 fick jag jobb som USK för första gången. Kram på dig.

Svar: Jaja, men ändå! Andra bara glider in på bananskal utan utbildning så varför anstränga sig?
dooh

2 Katarina:

skriven

Jag tror inte heller utbildningen är bortkastad, det går emot alla mina principer, haha. Du har ju lärt dig massor! Man har ju sällan direkt nytta av hela sin utbildning heller, jag har ju aldrig jobbat som foderrådgivare eller med avelsplanering... Än så länge! (;

Svar: Haha, nej såklart inte. Bara jag som är bitter över att allt (något) inte blir som jag hade tänkt.
dooh

Kommentera här: