Halv sju

För andra dagen i rad är jag ute till halv sju och det är fortfarande halvljust när jag kommer in. Bansligt nöjd med detta fenomen! Igår blev jag lite sen från jobbet, men med värsta superdiciplinen plockade jag på mig löparskorna för första gången i år(?) och tog med mig Gill på en kort runda. Hon var överraskande pigg och tyckte att jag var direkt långsam. Flera gånger vände hon bak huvudet mot mig som att fråga "är det allt du har tjockis?" Men vem är hon att döma mig? När vi är ute på promenader så får jag minsann släpa med henne.
 
Idag promenerade jag och Patrik först och sedan red jag, hurtigheten vet inga gränser. Nu har jag börjat lägga in mer galopp, för ska vi vara redo för någon sorts WE-bana i galopp om två veckor får vi nog sören växla upp lite nu. Imorgon ska vi iaf testa en alldeles ny tränare, ska bli väldigt spännande. Har en god magkänsla!
 
Vi har beställt 20 grundstammar nu så när de kommer ska här jäklar i det ympas träd! Jisses så spännande :D 
 
 

Kommentera här: