Vårkänning

Att börja pyssla med häst varje dag på riktigt igen ger mig massor av energi, även om jag höll på att gå i tusen bitar när jag försökte klippa hals och bog på Gill med hundtrimmer. Skären ska in på slipning så då tänkte jag att jag lika gärna kunde grooma Gill lite innan, dum idé kan jag säga! Hennes päls är som en björnpäls, som dessutom varit lerinpackad hela vintern så det hela var mer än en aningen besvärligt. Men nu är hon typ friserad och när vi red ut idag stannade jag och pratade med kreti och pleti, då är jag minsann på bra humör när jag kan kallprata med kreti och pleti! Att lämna in skären och maskinen på posten gav mig dock gråa hår, vilket ockerpris! Skulle bokat med schenker istället, så jävla dumt av mig.
 
Önskade bara att jag kunde vara lika tillfreds med jobbet, men ja alltså varför skulle man vara nöjd med alla aspekter i livet? Smekmånaden är över om man säger så.. =P
1 TANJA:

skriven

Stefan sin kör Surbrunnsparken har också tagit över Bryggeriet, varför inte kontakta honom!!!!

Kommentera här: