Sommarvärme

Årets första lopp är avklarat, men eftersom det mest gick ut på att hålla svärmor sällskap i rask promenadtakt kan jag väl inte räkna det direkt.  Härligt med en promenad i skogen när solen värmde så det var på inget vis bortkastat. Sedan hade vi familjelunch med grillade hamburgare här hemma, blåste rejält men ungarna gillade burgarna.
 
Därefter gick luten ur mig helt och eftersom Patrik åkte hem till sina päron la jag mig och sov. Det är mycket nu. Inte mycket på ett kul sätt, men det är bara att bita ihop och ta sig igenom det...
 
När han kom hem igen åkte vi en runda till stan för strandpromenad, ärende och lite matinköp. Hundarna var helt lyriska över att komma till havet och för att inte glömma stranden tog de med sig ett halvt ton sand som souvenir i pälsen. Den sanden ligger i hallen nu. Myspys!
 
Sommarpälsen börjar titta fram och jag har upptäckt vad jag tror är en ink på damen. Borde ändå åka och kolla tänder inför tränsintroduktion så då får man väl se till att plocka bort den.

Kommentera här: