Sjukstuga

Började egentligen känna mig lite krasslig i helgen, men igår var jag helkass och idag var det både feber och ont i kroppen som stod på agendan. Så min dag har spenderats i sängen, men tycker nog att det börjar arta sig så imorgon smäller jag till med ett långpass på jobb... Skulle dock behöva motionera en häst innan jag börjar så får se om jag kan vara hurtig och ut och rida sju på morgonen?
 
Det är ju inte bara jag som  är sjuk, Twix har ju någon sorts ögoninflammtion som är kopplad till en täppt näsa och förkylningssymptom. Det går inte riktigt över och jag börjar ana att han behöver annan behandling än bara för ögat. Hans allmäntillstånd är ok, men det känns som att något sitter i gångarna i huvydet på honom med tanke på att det bara är snor och ögongojs på en sida.
 
Patrik var sjuk i förra veckan så nu anar jag att det är hans sjukdom vi alla fått;) Dagissjuka från nya jobbet helt enkelt.
1 Katarina:

skriven

Har ni kryat på er?

Svar: Jepps :D
dooh

Kommentera här: