God morgon

Igår provjobbade jag på ett ställe som kändes väldigt bekant men ändå lite annorlunda mot min äldre arbetsplatser. Det är för mig väldigt betryggande att göra något som jag kan och därefter få lov att utveckla det vidare utifrån det. Det blir alldeles extra tydligt efter all röra som varit nu. Ikväll ska jag jobba ett pass till, 18-24, en tid som inte alls känns speciellt jobbig eftersom det är en kvarts körning hem efter passets slut. Sådana enkla saker gör ju att den här arbetsplatsen blir lite extra attraktiv.
 
Jag gissar på att vi efter helgen kommer diskutera huruvida de vill ha in mig i sitt team och hur villkoren kommer ser ut. Intressant!
 
Gill har haft lite semester, tycker att hon rört sig lite kortare än vanligt efter skoningen och egentligen hade jag anmält mig till en LC dressyr imorgon igen, men med hennes allmäntilstånd och att jag skulle arbeta sent valde jag att stryka mig. Tror inte jag startar något mer i år utan nu ska vi fortsätta att bygga upp och fila på övergångar. Och så ska jag se till att få med mig Yolo ut som handhäst på någon uteritt framöver!
 
 

Kommentera här: