Hö ute i det gröna....

Min sista kurs blev godkänd idag, vårt ketchupprojekt hamnade i hamn till slut. Vem kunde ana det? Idag har jag påbörjat examensarbetet på riktigt och nu väntar många veckors arbete i labb. Det är med skräckblandad förtjusning jag ger mig in i detta. Både för att jag tycker labbande är rätt tråkigt men även för att nu är snart skolan slut och det är ju en aningen kluvet.
 
Jag har fortfarande inte landat något nytt jobb, känns en gnutta frustrerande. Skulle sökt inom vården istället, min bästaste vän fick typ tre vårdjobb inom loppet av en vecka. Kan ju bero på att hon är trevligare än mig med...
 
I eftermiddag åkte vi och köpte ängshö, dvs inte så kraftigt hö, dessutom är det taget efter midsommar så bör ju inte vara allt för mycket fräs i det. Bra pris och verkade bra hygieniskt så jag kastade genast ut en i hagen för fritt ätande. Med det priset är det råd till att de trampar sönder en del.  Är iaf en månad tills det är bete och aspbarkspelletsen gav inte den effekt jag hoppats på så hö var enda lösningen. Börjar dessutom att bli ganska varmt så jag väntar nog med nytt hösilage tills grannens bebishäst kommer om en vecka. Har nog lagom mycket kvar nu när de har sitt torrhö att pyssla med!
 
Träningsvärk då?
Nope inte alls, lite stel i rygg och kropp imorse men annars inget. Hur grymt är inte det? Så pass grymt att vi bokat in en repris om två veckor...
 
 
 
 
1 Becca:

skriven

Sa upp det ena igår :p men på boendet med autistiska barn borde du söka :D jätte mysiga barn och man dricker kaffe typ hela tiden :p

Kommentera här: