God tisdag

Jag hade en sådan där mötesdag igår, : folkhälsoberedning, programledning och handledning för vårt nuvarande projektarbete så det gick verkligen i ett. Avslutade dagen med en låång promenad med häst, hundar och man och sedan hade vi hemmakväll i lugn och ro. Idag är det inte lika intensivt, men har haft ett inofficellt kaffemöte, longerat Gill, sprungit, bakat bullar och ikväll är det årsmöte för MP-Ystad och så har jag ju varit hos tandläkaren idag. mina tänder är fantastiska, lite som mitt liv i allmänhet.
 
Gills spricka ser ok ut och hon är ohalt, bytte bandage idag vilket inte var någon förbättring ur bandageperspektiv.... Svinsvårt att lägga bandage så långt ner som ska stanna på plats i småskitiga hagar. Provade dessutom att smeta på lite honung, har hört bra saker om det! Vi får la se. Händer inget dramatiskt ska vi iaf träna imorgon, om inte hon är fräsch kan jag ta min extrahäst, inte illa med det urvalet!
 
 

Kommentera här: