59 min

Wow vad jag är trött nu! Blev ganska sent för oss hos syster igår och trots en del vin så var jag pigg och glad imorse, men nu känner jag verklugen av det!
 
Innan klockan var nio hade jag både hunnit med mysfrukost och städat av någorlunda här hemma så tio över nio landade jag i sandskogen för att ge mig i kast med milen. Först förhandlade jag lite med mig själv om att bara springa femman, men kroppen kändes bra så milen fick det bli. Förhandlade dock till mig två gåpauser vid 5 och 8 km. Däremellan sprang jag på ganska fort och tiden slutade på 59 min, inklusive promenader och väntan vid tågbommar. Det är jag faktiskt väldigt nöjd med eftersom löpkänslan inte riktigt infunnit sig på sistonde.
 
När jag var färdigsprungen klippte jag mammas vov och handlade lite till lunch och middag. När jag var hemma till lunch hade Patrik och hans pappa sågat ner ett gäng träd där stallet ska stå, väldigt effektivt! Blev så himla öppet och det där stallet börjar kännas mer och på riktigt. Så coolt!
 
Gill har blivit utriden i fri trav och galopp, sen har jag hängt med pappa. Spelat kort och bjudit på middag och nu väntar lite pluggmöte. Sen kommer jag nog att somna.... gäääsp
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: