Sista sista

Nu är även hemtenta för distanskursen klar, trots en sjukt dålig pluggfokus den här veckan inbillar jag mig att jag är godkänd iaf. Jag har alltså inte en enda grej som hänger över mig just nu! Nu ska jag istället börja läsa på om korvproduktion och risker i den miljön, full fokus framåt!
 
Snabbt och lätt tog jag dessutom ett beslut att låna ut Gill i sommar till en tjej jag vet är bra, det kommer minska arbetsbelastningen en del och jag kan samtidigt åka dit och rida henne en gång i veckan. Därför tänker jag dessutom välja att bara starta LB om inget oförutsett händer innan det närmar sig slutdatum för anmälan. Scott får antingen gå med bebisarna eller så ska jag försöka få hem någon ponny som vill ha magert bete, det hade nog varit bäst!
 
 
När jag kom hem från min löptur idag överraskade Annemi mig med en blomma, väldigt omtänksamt!

Kommentera här: