Guns n Roses

Igår åkte jag rockbuss till grannlandet, förutom min älskade som sällskap ackompanjerades jag av huvudvärk. Får en hel del huvudvärk av mitt nya jobb, så kan jag ju säga. Varför jag får huvudvärk finns det en uppsjö olika anledningar till, inga jag ska gå in specifikt på. Jag kan ju säga att rockkonsert inte är den bästa medicinen för huvudvärk, trots att jag gjorde mitt bästa med att bota den på bussresan med hjälp av gin och tonic och jordnötter typ. 
Att se ett sådant legendariskt band i en fullsatt arena kan nog upplevas som en smulareligiöst för vissa, men inte för mig. Trots att jag inte är ett jättestort fan kunde jag ändå verkligen uppskatta showen och fascineras äver att gubbarna pallade att hålla igång i ca 2,5 h. Det är lång tid! Det är ännu längre tid om man som mig hade huvudvärk och får panik över att sitta ner ihoptryckt en hel konsert inkl förband!
 
Vid ett kasade vi iväg från Köpenhamn i bussarna, inte förrän fyra var vi hemma. Så sjuk trötta! Otroligt glad för att jag bara drack lite alkhohol och inte var så packad som en del av de andra medresenärerna var. Hade jag varit i det tillståndet hade jag aldrig kommit ur sängen idag!
 
Annat kul i livet är att Scott fått tillfällig kompis i form av grannens shettis. Och nu ska jag strax iväg och träna ett WE-pass på Gill. tagga tävling eller något!
1 Katarina:

skriven

Trist uppladdning men kul att du ändå tyckte att de var lite bra :) Hade gärna varit där själv men är inte så tuff att jag åker ensam :P

Svar: Jag hade aldrig åkt på något sådant ensam heller. Men är glad att jag fått uppleva något så stort...
dooh

Kommentera här: