God morgon

Då var det midsommar, solen skiner trots lovat regn vilket innebär att jag ska göra lite nytta här hemma. Börja lossa formarna till plattan och eventuellt hämta en IBC-tank för att sno vatten av svärföräldrarna. Vi ser att det kommer bli väldigt svårt att mura stall utan vatten så på något vis måste vi lösa det när brunnen sinar hela tiden, så en IBC-tank får det bli.
 
Jag hade en plan att rida Gill igår, men hade en jäkla huvudvärk på g till lunch så jag ställde in det, lika bra det eftersom jag stannade över på jobb till halv sex för att packa bacon. Glamouröst! Huvudvärken försvann dock med baconpackandet.
 
Hemtentan på distanskursen blev godkänd och nu är jag klar med den kursen, så nu kan jag skryta med 60 hp på lärarutb, 120 hp livsmedelsteknisk högskoleutbildning och 7,5 hp räkna med lönsamhet ;) Fint va?
 
Nej jag måste resa på mig! Slöfock som jag är!

Kommentera här: