Arbetsvecka

När andra diskuterar semestrar och faktiskt håller semester gasar vi på här hemma med extra mycket arbete. Jag hade fyra arbetsdagar på 14 h och en på 8 framför mig i måndags. Bara tanken på det har gjort mig exceptionellt trött den här veckan. Som tur är har jag fått sluta tidigare alla dagar och min längsta dag har varit idag där jag hade ca 12 h på arbetet. Patrik vill ju inte vara sämre han, så förutom en full heltidsvecka fick han dubbelpass idag och två tolvtimmars pass i helgen så det där stallbygget får snällt pausa. Jag kan istället ägna mig åt att hänga med min pappa imorgon och min mamma på söndag. Och så ska jag sova länge!
 
Igår tog jag stygnen på Windy, eller rättare sagt veterinären gjorde det. Allt ser bra ut och jag kan andas ut!
 
Jag blev dessutom fri under eftermiddagen igår så jag fick faktiskt sprungit en sväng igår och Patrik vann klubbmästerskap i liggande. Inte alls så snuskigt som det låter. Så lite fritid har vi ju också ;)
 
Såå med det sagt ska jag återgå till att typ titta på serie, mer än så finns det inte energi för...
 
Innan gårdagens veterinärbesök. Titta in i kameran gör hon inte!

Kommentera här: