Swish

Länge har jag vägrat fenomenet.... men nu jäklar i det så jag med i matchen och har skaffat swish. Att det krävdes ett besök på banken för att fixa koden till min bankdosa gjorde ju inte det mer motsträvigt. Jag har blivit ganska bekväm med att bara använda bank-id så den där dosan glömdes koden helt bort på. Jag tänker att det kommer underlätta min köp och säljande av begagnade prylar en hel del!
 
Gill gick riktigt trevligt idag, faktiskt väldigt bra galoppfattningar för att vara henne och på rak väg. Kanske hjälpte gårdagens dressyrinspirerade långtur en del. Jag lyxade dessutom till det med ett dressyrspö så att jag fick lite gratis framåttänk. Borde göra det oftare, det har jag sagt innan. Men rent principiellt vill jag låta bli alla externa hjälpmedel...
 
Måndagen har för övrigt börjat med riktigt sömniga föreläsningar och med min första "föreläsning" på distanskursen. Distanskursen består av ett gäng gruppinlämningar och en hemtenta, kursen sträcker sig över hela våren så det är nog rätt chill när man kommer in i det. Fattar inte varför man ska hålla på med grupparbete när man pluggar distans, det är ju fasen drygt nog när man pluggar vanligt. 

Kommentera här: