Framtid

Jisses vilken intensiv januari- februari det blir. Nu har jag lyckats att boka in mig på WE-clinic för Astrid Hedman sista helgen i februari, dagarna efter åker jag till Milano med skolan för nästan en veckas studiebesök. Innan januari är slut ska det ju hinnas med det inbokade spabesöket och där mitt emellan ska vi (Patrik och jag) åka till Stockholm... Kan ju säga att det här är ju väldigt otypiskt mitt normal sett väldigt oresiga liv. Så i Mars kommer jag nog vara glad om livet är lugnt och fint....
 
We-clinicen tänker jag ha som starskott inför vårens träningar och ev tävlingar. Innan dess ska jag faktiskt inte träna något, både för att trannsporten är full av halm och för att hålla i pengarna lite. Nu får jag bara hoppas på att jag har en hel häst när det väl är dags för clinic! Och så kan jag rösta för lite bättre underlag här hemma så att vi kan fortsätta konditionstränandet på hemmaplan. Idag blev det bara en promenad eftersom jag kom hem sent och imorgon siktar jag in mig på ett skrittigt teknikpass. Dvs sidepass, grind och lite ryggningar. Eftersom jag ska rida i hagen ska jag ta Yolo som handhäst lite med, får se om poletten trillat ner nu! Längesen vi gjorde det!
 
 
 

Kommentera här: