God onsdag

Oj vad det är spännande att bygga om ett diskrum, speciellt när man inte helt har kontroll över situationen då jag inte styr över hantverkarna utan bara diksutrustningskillarna. Puh!
 
Imorgon ska jag ha lite kickoff med mina diskare och försöka att utbilda oss på de nya maskinerna som inte kommer att vara klara att köra.. HJÄLP! Blir fint det. Men en ska inte klaga, vi har inga gäster förrän på fredag kväll så det är chill...
 
Nu är iaf juldagarna över och jag kan glädjas åt att hundarna fick ben av svärmor i julklapp, dessa ben ställer till det en del för mina små vovs. Det ena benet är lite längre, så pass stort att Windy inte rikitgt vågade gå upp med det i spiraltrappan efter att hon vid första försöket råkat snubbla med det (lät det som). Så henne fick jag peppa för att få upp henne med benet i munnen, sen var hon helt orolig och visste inte var hon skulle gömma det. Twix mindre ben bar hon också upp och försökte gömma  Gömmandet gick sådär bra, precis som det brukar bli för henne när hon ska gömma saker. Det stora benet är det Twix som nu har tagit över, han går in för det med stor aptit och Windy funderar över vad som gick fel i det här utbytet. Det låter som att han tuggar på gummi eller halloumi när han äter det, så ska jag vara ärlig är det ingen som vinner utom Twix.
 
 
 
 

Kommentera här: