Slutmjölkat

Igår skrev jag ett inlägg om att det var sista dagen i mjölkfabriken och att det har varit en väldigt utvecklande tid för mig. Nämnde även att det var så kul att flera av arbetsledarna tyckte det var synd att jag inte tänkt komma tillbaka (vad jag vet). Avslutade inlägget med att referera gårdagens tidtur som gick på stubb med kondition som tema. Där berömde jag Gill för att vara nära att göra bra enkla byten och att flygande byten inte längre ses som en omöjlighet. Jag var även väldigt glad över Yolo som kom i full galopp när jag skulle titta till ungisarna, troligtvis mest för att hon var hungrig och ville ha lite mys, men iaf.
 
Självklart skrev jag allt detta lite mer utvecklat. Tydligen var inte jag så pass vaken att jag lyckades trycka på publicera och nu är då texten borta. Så kan det gå.
 
Idag lägger vi plåt i åskväder, inte ett dugg ultimat. Men trots regnpauser så är hel sida plåt uppe nu och det blir svinsnyggt! 
 
 

Kommentera här: