Bröllopsyra

Jisses vad vissa människor har det förspänt med musikaliska vänner och släktingar. Bröllopet blev alldeles magiskt med alla dessa hjärtfulla tal och tårdrypande sånger. Bra blandning av aktiviter och självständigt mingel. En helt lysande toastmadame hade de dessutom värvat, så lyckat! Gjorde ju inte något att vädret var strålande, att maten var superb och att bröllopstårtan var en morotskaka. Vilket genidrag!
 
Kanske så att jag är lite trött idag, men inte i närheten så illa som det kunnat vara. Jag har tillochmed varit i skolan en sväng. Men nu ska jag powernappa lite innan det är dags att pyssla med lite hästingar.
 
Jag fotade inte en endaste bild från kvällen och har inte instagram så jag känner att jag missar en del av dokumentationen. Kan dock förära bloggen med något så ovanligt som en porträttbild på mig. Det var några svåra försök innan jag ens fastnade... Systerdöttrar som skrattar gör ju inte saken lättare när man själv ska försöka vara lite svalt snygg sådär... Host. Det stod mellan skräckslagna stora ögon och kymigt leende...
 
 
1 becca:

skriven

Finaste Malinen som finns :D <3 Men nu vill jag nog inte att du ska gå ner mer i vikt för då försvinner du ur bilden ;)

Svar: <3 Haha du är för söt =) Massor att ta av fortfarande så du kan nog vara lugn med mitt kakintag ;)
dooh

Kommentera här: