Telefonintervju

Jag har precis blivit intervjuad för ett uppdrag som nämndeman i förvaltningsrätten i Malmö. Kan ju säga att det inte gick alls bra hahaha. Jag fick ett mail om det i förmiddags från en partikamrat, men tolkade det som att jag inte var en av de fem utvalda. När jag sedan sov middag efter jobbet (ladda inför kvällens fest) så ringde de och väckte mig och sa att jag skulle bli intervjuad halv sex. Hjälp! Men fine liksom, skulle både hinna fixa stallet och duscha innan dess och vara färdigintervjuad innan det var dags för intervju. Lite innan fem ber de om att köra tio över fem istället, tiden för förberedelse minskade avsevärt. Ett par minuter efter ringer de upp och frågar om de kan köra intervjun direkt, = ingen tid för förberedelse med andra ord.
 
Sååå jag sög! Kunde inte ens förklara hur förvaltningsrätten arbetar. Men fint av att vara topp fem av femtio sökande iaf;)
 
Nu är det fäääst!
1 Katarina:

skriven

Oj vad roligt, har också funderat på det där men aldrig riktigt kommit till skott.. Bara att få en intervju är ju toppen!

Svar: Ja det är ju bra och extra bra om jag inte blir uttagen, för jag har fasen inte tid.
dooh

Kommentera här: