Helg

 
 Igår jobbade jag, slutade lite tidigare och åkte och fyndade helt ny tävlingskavaj för 100:- och en kort ridvinterjacka för 80:-, tack blocket. Tog bilder på både när jag kom hem, insåg att armarna i kavajen var överdimensionerade för mina armar. Men det ger väl rörlighet? Bilderna kan jag dock inte få mobilen att släppa ifrån sig till bloggappen, sååå ni slipper min fula nuna här.
Sedan tömkörde jag lite och lagade halloweenmiddag. Dvs rostbiff, rostad potatis, kokta rödbetor och sallad med sharon. Morotskaka till efterrätt. Tema rött och orange. Trevligt om man bortser från min käresta, han tycker tydligen jag är en surkärring, han borde nog titta på sig själv istället. Jaja, vad vet han? Jag är väl idel sol och glada skratt? Han referade dessutom till dagen jag hade migrän, det säger en del om hans nivå. Gissar på PMS, från hans sida;)
 
Idag är vi vänner igen, dock lite ansträngt. Sån är kärleken, men inte så ofta för oss. Vi är mest kära (ännu en inbillning från mig?)
 
Nu måste jag pysa, ska ut i skogen och springa terränglopp (??), 12km i krispig höst. Heja mig!

Kommentera här: