Före och efter

Vilken fantastisk måndag jag har haft! Om vi bortser från skolan som var lite för dryg för min smak så har allt egentligen bara varit kalas. När jag kom hem hade Patrik påbörjat hårdgörningen av hagen, det blir kalas! men vi måste ha hem ett lass sten till. Och gårdsplanen är så fin, fast den behöver fortfarande jämnas till, men att kunna gå utan att få lera överallt är sååå lyxigt. Gill blev bara longerad för idag kände jag mig tvungen att hinna med en löptur. Förra veckans skitväder, möten, skola, konsertande och festande gjorde att jag hade min första löpfria vecka sedan jag började att springa i våras.  Men vet ni vad? Det var fantastiskt idag, halva milen gick i mörker och det störde mig inte ett dugg. Snarare så att jag hade massor av energi kvar de sista tre kilometerna och det är minsann lyxigt värre! Sedan slängde jag ihop pasta med räksås, egentligen skulle vi ätit det igår men Patrik kom med pizzainitiativ och vem är jag att tacka nej till pizza? 
 
Så här ser vår lägenhets och garagefasad ut efter lite makeover och gårdsplansfix... panelen var vi visserligen klara med i somras, men roligare att jämföra så här...
 
(hade ingen förebild med portarna i utan Gill så jag bjuder på henne med)
 
 

Kommentera här: