Woop!

Idag har jag sprungit för första gången på cirka två och en halv vecka och det var alldeles underbart! Mörkt och med hundar i koppel och bara tre kilometer, men det gav mersmak! Kändes lätt som en plätt och jag ska nog vara glad att jag inte sprang när jag mådde kass och istället kan få positiva pass i kroppen (och hjärnan) istället!
 
Jag får även tacka Gill för en bra uteritt, trots att liten shettis var med fick vi till det riktigt bra. Jag provade att rida långsamt och försöka rida uppåt istället, först i traven och sen i några galopper. Riktigt bra ridkänsla, väääldigt korta galoppsträckor, förutom att hon inte är stark nog att gå så kort så gjorde jag det dessutom i uppförsbacke. Styrkepass eller? Men som sagt riktigt bra känsla och mycket beröm, till skillnad från häromdagen då hon var riktigt billig.... Det är tur att de bjuder på några ljusglimtar, sisådär var tjuofemte pass ;)
 
NU mat!

Kommentera här: