Inlämnad

Sisådär, nu är den där hemtentan inlämnade och trots att frågorna kändes bra och det inte fanns mer plats att svara på frågorna så är det ändå med en viss osäkerhet jag klickade på "skicka". Vi hade även ett litet annorlunda delmoment med ett quizz på tid online. 22 frågor på 30 minuter. Det visade sig att jag hade bäst reuslutat i klassen med endast ett fel, blev i efterhand lite osäker på om man fick använda sig av böcker (vem skulle kontrollera det när man sitter hemma?) Samtidigt fanns där inte tid nog att slå upp allt och hade man ingen koll sedan innan hade man ändå inte hunnit hitta svaren. Så jag tänker att det var ett bra resultat! Några av frågorna var det dessutom flera svarsalternativ på vilket så klart gjorde det hela lite lurigt.
 
Hästmotionen bestod i att rida ut barbacka med Scott som handhäst och nu fattas det bara att jag ger mig ut och springer. Just löpningen känns väldigt avlägsen då jag tycker att det är hemskt kallt och blåsigt ute och att det är ganska skönt att ligga här inne...

Kommentera här: